وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید در آستانه الکلاسیکو با اخبار غیر ورزشی زیادی در مورد این بازی مواجه شده است . کاتالان ها می خواهند در نیوکمپ شعار جدایی طلبی سر دهند و بازی را از روند ورزشی خود خارج کنند .
اما مورینیو و بازیکنانش با شرایطی که در زمین وجود خواهد داشت نا آشنا نیستند . رئال همیشه با جو دشمنی آمیزی در این استادیوم مواجه شده است . اما مسلما حالا رئالی ها می دانند که بارسایی ها می خواهند از فوتبال به عنوان ابزاری استفاده کنند تا خواسته های سیاسی را بیان کنند و جو نسبت به یک بازی فوتبال فرق خواهد داشت .
مورینیو پس از صحبت کردن با بازیکنانش در این باره ، تصمیم گرفت که سفر تیمش را به یکشنبه موکول کند تا بازیکنان امشب در بارسلون نخوابند چرا که از بارسایی ها بعید نبود که دم هتل رئال ، سر و صدا به راه بیاندازند .
او نسبت به روند تیمش نگرانی ندارد اما می داند که ممکن است که این بازی زیادی سیاسی شود و روندش از یک بازی عادی خارج شود . در چنین بازیهایی رقابت در بیش از حد معمول خواهد بود و ممکن است که این روی قضاوت داوران تاثیر بگذارد .

داور تازه کار
کارلوس دلگادو فریرو از باسک ، قضاوت بازی را به عهده دارد که این اولین الکلاسیکویش است . طبیعتا رئالی ها باید نگران باشند چرا که بهتر بود که برای چنین بازی مشکلی از داوران با تجربه تری استفاده شود .
از طرفی بازیکنان رئال هم باید مواظب باشند که وارد جنجال ها نشوند و بی خود و بی جهت خود را درگیر جنجال های رسانه ای نکنند . بارسایی ها مدام تکرار می کنند :" این بازی بیش از یک بازی فوتبال است " و هوادارانشان می خواهند بیش از همیشه روی سکوها شعار سیاسی بدهند .

تلاش برای حواس پرتی
اجتناب ناپذیر است اما رئالی ها باید پیش از ورود به زمین خوب آماده شوند و حواسشان را از اتفاقاتی که روی سکوها رخ می دهد پرت کنند . طبیعتا تلفیق ورزش و سیاست نتیجه خوشایندی ندارد و باید به سهتی با این مشکل کنار آمد .
مورینیو به تیمش گفته که با توجه به روند خوبی که از نظر بدنی دارند ، می توانند با این روند کنار بیایند به خصوص آن که بازیکنان با تجربه ای در ترکیب خواهند بود .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo